Re: [SB] Søkepils på torsdag

Vidar Larsen vi_larsen at yahoo.no
Wed May 3 14:25:44 CEST 2006

Trodde det var "den ANDRE torsdagen i måneden". Så det er mao flyttet
til "den FØRSTE torsdagen i hver måned"?

... og så sjekket jeg litt nærmere og det er TO searchbunch
kalendere; og den med searchbeer har en recurring på andre torsdag,
mens en enkelt appointment på førstkommende torsdag.

Noen(TM) fiks dette...

/vidar